LET OP : TIJDELIJKE WIJZIGINGEN GEDURENDE ZOMERMAANDEN. In de zomerperiode gaan mensen uit ons team beurtelings met vakantie. Dat heeft organisatorisch wat kleine gevolgen. Om zoveel mogelijk op een normale manier zaken aan te bieden zijn er 2 tijdelijke aanpassingen. Er kan in principe geen bloed geprikt worden op onze eigen praktijklocaties. U kunt daarvoor terecht op andere priklocaties van CERTE. Op locatie Hellum zal in de ochtenden van 10.00-11.30 (een half uurtje langer dan normaal) het antwoordbandje ingeschakeld zijn. Uiteraard blijft de spoedlijn wel beschikbaar. We verzoeken u deze ook alleen voor spoed te benutten. Zo stellen we de assistentes in staat ook nog kleine spreekuurtjes te draaien. We proberen op deze manier zoveel mogelijk zo normaal mogelijk te laten doorgaan. We vragen om en rekenen op uw begrip.
Klachtenregeling
Bespreek uw onvrede met uw huisarts.
Indien u ontevreden over ons bent, verzoeken we u dit met ons te bespreken. Zo kunnen we gezamenlijk proberen het probleem op te lossen. Vindt u dit lastig, of komen we er samen niet uit dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Hij/zij zoekt samen met u naar een oplossing. Hij/zij bemiddelt, kiest dus geen partij en heeft geen oordeel. De informatie wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld. U kunt het klachtenformulier gebruiken dat te vinden is op de website van de SKGE. Telefonisch contact is ook mogelijk via 088-0229190.
Komt u er met ons, noch met de klachtenfunctionaris uit, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en patiëntenvertegenwoordigers en huisartsenvertegenwoordigers. Zij wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (een jurist). Het oordeel van deze commissie is bindend. Meer informatie vindt u op www.skge.nl