LET OP : TIJDELIJKE WIJZIGINGEN GEDURENDE ZOMERMAANDEN. In de zomerperiode gaan mensen uit ons team beurtelings met vakantie. Dat heeft organisatorisch wat kleine gevolgen. Om zoveel mogelijk op een normale manier zaken aan te bieden zijn er 2 tijdelijke aanpassingen. Er kan in principe geen bloed geprikt worden op onze eigen praktijklocaties. U kunt daarvoor terecht op andere priklocaties van CERTE. Op locatie Hellum zal in de ochtenden van 10.00-11.30 (een half uurtje langer dan normaal) het antwoordbandje ingeschakeld zijn. Uiteraard blijft de spoedlijn wel beschikbaar. We verzoeken u deze ook alleen voor spoed te benutten. Zo stellen we de assistentes in staat ook nog kleine spreekuurtjes te draaien. We proberen op deze manier zoveel mogelijk zo normaal mogelijk te laten doorgaan. We vragen om en rekenen op uw begrip.
Apotheek
Onze praktijk is apotheekhoudend op beide locaties. Ook de apotheek is DEKRA-gecertificeerd http://www.dekra.nl. Wij verstrekken medicatie aan bij ons ingeschreven patiënten.
Hoe verloopt de medicatieverstrekking? Dat kan op verschillende manieren!
Nieuwe medicatie:
- U kunt het door een arts uitgeschreven recept inleveren bij de assistentes
- Als u tijdens het spreekuur van de huisarts medicatie krijgt voorgeschreven, kunt u direct bij de assistente ophalen (mits voorradig)
Herhaalmedicatie:
Locatie Hellum:
Voor 08.00 uur aangevraagde herhaalmedicatie staat in principe 2 werkdagen later klaar.
Het aanvragen van herhaalmedicatie kan op verschillende manieren:
- U kunt de medicijnlijn inspreken: 0598-431071
- U kunt deze via het patiëntenportaal aanvragen
- U kunt de gebruikte doosjes/etiketten inleveren bij de assistente
- U kunt ook telefonisch bestellen (we willen u vriendelijk verzoeken zoveel mogelijk de bovenstaande 3 opties te benutten)
Locatie Siddeburen:
Voor 08.00 uur aangevraagde herhaal medicatie staat in principe 2 werkdagen later klaar.
Het aanvragen van herhaalmedicatie kan op verschillende manieren:
U kunt de medicijnlijn inspreken: 0598-431291 : kies 2
U kunt het aanvragen via het patiëntenportaal
U kunt gebruikte doosjes/etiketten inleveren bij de assistente
U kunt ook telefonisch bestellen (we willen u vriendelijk verzoeken zo veel mogelijk bovenstaande 3 opties te benutten)