Let op blijf testen op corona bij klachten als hoesten, keelpijn, snotteren en koorts lees meer Nieuws

Huisartsenpraktijk Sluijs
  • Huisartsen
  • Drs. R.A.P. Sluijs (Robert)
    Huisarts (praktijkhouder)

Huisarts vanaf 2002. In 2006 als praktijkhouder in Hellum begonnen, samen met zijn vrouw (Liane Sluijs-Gerrits)

• Huisartsen
  • Drs. L.M.A. Sluijs-Gerrits (Liane)
    Huisarts (raktijkhouder)

Geboren Groningse. Huisarts sinds 2003. Vanaf 2006 samen met haar man (Robert Sluijs) praktijkhouder.

• Erty Cruiming-Wiersum
    Doktersassistente

Erty is altijd goedlachs. Ze is  al jaren een vertrouwd gezicht in onze praktijk

• Marjolein Schrikkema-Hacour
    Doktersassistente

Marjolein werkt sinds januari 2020 bij ons.Ze is al meer dan 17 jaar doktersassistente

• Efien Veenema
    Doktersassistente

Sinds 2016 is Efien het team komen ondersteunen als zeer ervaren doktersassistente.

• Petra Noordhoek-Spoelma
    apothekersassistente

Onze zeer ervaren, betrouwbare, lieve kracht die inmiddels alweer heel wat jaren bij ons is.

• Marloes Tuinman
    Apothekersassistente

Marloes is nieuw in onze praktijk. Ze heeft veel ervaring als apothekersassistente in een apotheekhoudende praktijk

• Praktijkondersteuners