LET  OP : TIJDELIJKE  WIJZIGINGEN GEDURENDE ZOMERMAANDEN. In de zomerperiode gaan mensen uit ons team beurtelings met vakantie. Dat heeft organisatorisch wat kleine gevolgen. Om zoveel mogelijk op een normale manier zaken aan te bieden zijn er 2 tijdelijke aanpassingen. Er kan in principe  geen bloed geprikt worden  op onze eigen praktijklocaties. U kunt daarvoor terecht op andere priklocaties van CERTE. Op locatie Hellum zal in de ochtenden van 10.00-11.30 (een half uurtje langer dan normaal)  het antwoordbandje  ingeschakeld zijn.  Uiteraard blijft de spoedlijn wel beschikbaar. We verzoeken u deze ook alleen voor spoed te benutten. Zo stellen we de assistentes in staat ook nog kleine spreekuurtjes te draaien. We proberen op deze manier zoveel mogelijk zo normaal mogelijk te laten doorgaan. We  vragen om en rekenen op uw begrip.

Huisartsenpraktijk Sluijs

Instructie patiëntenportaal

Om gebruik te maken van het patiëntenportaal dient u zich eenmalig aan te melden.

Let op het account dat u aanmaakt, is uniek en persoonsgebonden. U kunt dus niet als partners/familieleden/huisgenoten van hetzelfde email-adres gebruik maken. U dient dus een EIGEN email-account te gebruiken. Dit is door de ontwerpers van het programma om veiligheids- en privacyredenen gedaan. Hebt u geen eigen email-account: geen probleem deze is tegenwoordig zeer gemakkelijk te verkrijgen.

Om u als nieuwe gebruiker aan te melden voor het patiëntenportaal  klikt u op de homepage op in het linker rode vak met het kopje patiëntenportaal op de link registreren/inloggen patiëntenportaal.

Nadat u zich hebt aangemeld en door ons bent geaccepteerd kunt u 24/7 van de 2 diensten binnen het portaal gebruik maken: 1:  het aanvragen van een herhaalrecept. 2: gebruik maken van een e-consult.

.

Nadat u bent ingelogd ontvangt u per mail vrijwel direct een sessiecode. Deze code (die ook is ingebouwd om veiligheidsredenen) kunt u doorgaan. U klikt op een van de 3 gewenste diensten en doorloopt stap voor stap de aangegeven procedure: dit wijst zich haast vanzelf. Lukt het u niet,aarzel dan niet om ons even te bellen voor nadere uitleg.

Let wel er dient per patiënt te worden ingelogd. U kunt niet voor een heel gezin op een naam inloggen en van het portaal gebruik maken.