13-11-2025: Patiëntenportaal weer opengesteld

Het patiëntenportaal is weer opengesteld. Uk kunt weer gebruik maken van de e-consult mogelijkheid en ook herhaalreceptuur weer aanvragen. Loopt u in het gebruik toch tegen problemen aan : bel dan met een van beide praktijklocaties

 

02-11-2025: Belangrijke mededeling  nieuw computersysteem. We hebben sinds vorige week een compleet nieuw computersysteem.  In de komende weken proberen we ons het nieuwe systeem snel eigen te maken. U kunt daar tijdelijk  ongemak van ondervinden. We streven ernaar dit tot een minimum te beperken. We rekenen op en danken u voor het begrip.

02-11-2025: Patiëntenportaal tijdelijk buiten functie: vanwege het onlangs ingevoerde computersysteem is helaas het patiëntenportaal tijdelijk  (verwachte duur 2 weken)niet beschikbaar. U kunt dus tijdelijk geen gebruik maken van de herhaal medicatie-functie en ook niet van de  email-consult optie. Zodra het weer beschikbaar komt delen wij u dat mee via o.a. de website.

Namens het gehele team, Robert & Liane Sluijs

Belangrijke mededeling over verandering naam en telefoonnummer CDDG per 03-11-2025 lees meer dit wordt per 03-11-2025 DokNoord Huisartsenspoedpost , het nieuwe nummer wordt dan 088-3301330:Nieuws

Huisartsenpraktijk Sluijs

Apotheek

Onze praktijk is apotheekhoudend op beide locaties. Ook de apotheek is DEKRA-gecertificeerd http://www.dekra.nl. Wij verstrekken medicatie aan bij ons ingeschreven patiënten.

Hoe verloopt de medicatieverstrekking? Dat kan op verschillende manieren!

 

Nieuwe medicatie:

  • U kunt het door een arts uitgeschreven recept inleveren bij de assistentes
  • Als u tijdens het spreekuur van de huisarts medicatie krijgt voorgeschreven, kunt u direct bij de assistente ophalen (mits voorradig)

Herhaalmedicatie:

Locatie Hellum:

Voor 08.00 uur aangevraagde herhaalmedicatie staat in principe 2 werkdagen  later klaar.

Het aanvragen van herhaalmedicatie kan op verschillende manieren:

  • U kunt de medicijnlijn inspreken: 0598-431071
  • U kunt deze via het patiëntenportaal aanvragen
  • U kunt de gebruikte doosjes/etiketten inleveren bij de assistente
  • U kunt ook telefonisch bestellen (we willen u vriendelijk verzoeken zoveel mogelijk de bovenstaande 3 opties te benutten)

Locatie Siddeburen:

Voor 08.00 uur aangevraagde herhaal medicatie staat in principe 2 werkdagen later  klaar.

Het aanvragen van herhaalmedicatie kan op verschillende manieren:

U kunt de medicijnlijn inspreken: 0598-431291 : kies 2

U kunt het aanvragen via het patiëntenportaal

U kunt gebruikte doosjes/etiketten  inleveren bij de assistente

U kunt ook telefonisch bestellen (we willen u vriendelijk verzoeken zo veel mogelijk bovenstaande 3 opties te benutten)